Thursday, August 13, 2009

Zafri Hilman B Zafrul Hisham

Heheh..akhirnya dpt gak ktorg finalize nama bb boy ktorg ni..after mcm2 nama di shortlisted, akhirnya ktorg pilih Zafri Hilman yg bermaksud Zafri - Kejayaanku, Hilman - Lemah Lembut..hopefully anak aku tak le lemah lembut sesgt...ehhe..
Hakimi memula buat tak heran je dekat adik dia..lelama makin sayang..klau bb nak nyusu, Hakimi panggil "Mak..bb nak tetek.." hehehe..klau bb nangis, Hakimi lah org yg paling sibuk + panik..dah bleh lah nk bg adik dia pinjam ultraman dia..

9 comments:

lin_cute said...

Semoga menjadi anak yang soleh...amin...

umilia said...

wah..same name ngn ank saya la..tp name ank saya muhammad adam hilman..pggil hilman..takdela lemah lembut sgt pun..tp ms kcik mmg sgt sng di jg..

amie said...

mana gmbor t'baru..? lama sgt nak tgok ko update baby baru

aLoNg@Na said...

msti nti adik encem cam abg ek..
mg jdi anak yg dgr kata ibu bapa..aminnn

~aSHa~ said...

lepas ni 2 org la paw ultromen kat ko ek...ehehehe...kalo ko jalan2...kena prepare bajet lebih dari biasa lepas ni...mengikut pengalaman aku...kena paw aje kalo terlalu depan kedai2 cd...kedai patung oltromen....uhuksss

nice nama dia...pangey hilman ke

midot said...

lin, umilia, along - thanks for da wish..

amie - dah update

gdah - panggil Iman..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

comel la.. leh la abang ajak adik main bola pasni. heheh

Ayu said...

tahniah yeee

.:fyzz:. said...

MIDOT..tahniah sekali lagi...zafri n hakimi..i i.kat belakang..moga zafri sihat..dan jadi anak soleh AMin...