Sunday, July 12, 2009

Wishlist 2009

Tgh boring ni..dok riki2 blog org..terperasan blog izan pasal wishlist dia..biasa arr aku ni selalu ketinggalan zaman..cite pasal wishlist ni, wishlist aku tahun ni nak beli laptop..actually dah lama mengidam nak ada laptop sendiri..asik pakai Cayunk punya jer..klau Cayunk keje, aku cuti, cam boring plak dok kt umah takde xtiviti..baru2 ni Dell ada buat promotion, laptop model Inspiron Mini 10"..dok ngecek2 dgn Cayunk akhirnya dpt gak..bestnya..tercapai gak hajat aku nak pakai laptop..terima kasih yer Cayunk..



4 comments:

afdni said...

wah wah bestnyer midot..nak tumpang ngecek skali..hiks hiks hiks..

midot said...

yunni - heheh..sementara bleh ngecek ni, baik aku ngecek benda2 yg best..hehehe..

~aSHa~ said...

aku pun sedang ngecek mende sebijik mcm ko ni...
nak kaler pink atau hijo mcm ko tu..

anjOlynn said...

dot..bape RM ko bli ni?aku da lame bekenan laptop ni..tp nk wane pink..-koling-