Thursday, July 23, 2009

Ramadhan Datang Lagik..

Kengkawan semua, di kesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yang bakal tiba tidak lama lagi..nampak gayanya tahun ni tak dapatlah aku puasa penuh..dan aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri jugak..mintak maaf yer dari hujung rambut sampai le ke hujung jari kaki..raya tahun ni, InsyaAllah, kami beraya berempat..tambah sorang lagik dlm family..mesti meriah..aku akan berpantang kat Segamat (umah mak aku)..

5 comments:

~aSHa~ said...

midot ku berkenan la background u..kemas..ada kotak2 ditepi tu..tlg aku sket..ehehehe

mama tisya said...

salam..

pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

Lissa, Azah, Ct, Angah, Kak Chaq said...

wah...tahniah dot..dah meletup yer ko...erm..comey betul si bb tuh....erm aku ni dah termengah-mengah baru nak masuk 6.....erm selamat menyambut ramadhan yer....erm dan selamat berpantang..kekekekke...sabor yer....

.:fyzz:. said...

mIDOT...tahniah dpt baby baru..best la hakimi dpt adik kan...selamt berpantang...

midot said...

thanks lah korang..nampak gayanya aku kena ganti pose sebulan ni..