Friday, April 03, 2009

Demam Formula 1


Rabu lepas boss aku dpt tiket Formula 1 , Grandstand lagik..harga RM 700..our vendor, Petronas Dagangan yg bagi..dorang bagi kt big2 boss jer..puas aku mintak tapi tak dpt..tak pelah..nak buek camno..dah org tak bagi..lepas tu ari Khamis, boss aku dpt instruction dari big boss dia, kena pi Miri..cam ada peluang jer nak ngecek tiket tu..tapi malangnya tiket tu satu jer..sekali lagik hampa..petang tu sebelum aku balik, boss aku panggil.."midah, u nak tak pegi tgk F1..i ada 2 tiket ni..Tn Syed (our ED) tak nak pegi.."..aku dengan selamba dan xcited giler terus ckp "mestilah nak..i tak penah tgk F1 live..selalunya tgk kt tv jer.."..aku punya seronoklah..dpt qualifying, final & concert apa ntah nama artis tu..aku pun tak kenal..tapi qualifying aku bagi member aku..aku nak pi final race jer..hehe..nak tgk KIMI RAIKKONEN..

Cayunk pun dah plan2 nak cari baju Ferrari...konon2nya peminat fanatik lah..tapi lagik fanatik si Hakimi lah..asik ckp "mak..kimi nak car..kimi nak car..." aku dah naik tak larat melayan..apa2 pun, esok kena le carik Ferrari punya baju..hhuhu...confirm aku dah kena demam Formula 1..

2 comments:

Anonymous said...

so ko pg ke x... ujan lebat tu... sure kuyup... heheh

midot said...

pegi..tmpt ktorg covered..tak kena ujan pung..nanti aku upload gambo yer..tapi frust arr..race dorang tamatkan separuh jalan..sapa yg leading tu dorang terus decide champion..bengang giler aku..kimi dah lead..tapi sebab hujan, dia masuk pit..nak tukar tayar..frust2..apa2 pun dorang menang kosong jelah..takde points..

* mamat Button tu dah menang 2 kali..