Friday, April 03, 2009

Mr Bean

Pada sesiapa yg penah jumpa anak aku, korang mesti tahu yg dia ni minat sgt kt anak patung Mr Bean tu..klau tak de Mr Bean tu, confirm dia susah nak tido..aku try ajar tak nak guna Bean tu tapi dia nak gak..14 Mar 09 lepas, bday dia yg ke 2 tahun..sepupu aku bagi hadiah beg Mr Bean..xcited mamat tu..tgk lah aksi dia dok pakai beg Mr Bean tu..


2 comments:

*Miss Geli^ said...

muka anak ko muka nakal la..mesti kat umah ko ni abis barang dia kemaskan yer?

midot said...

dah mcm2 perangai dia gha..klau mengamuk tu hilang kehenseman dia..geram je aku..