Saturday, March 06, 2010

TQ Nora Binti Ismail

Gha..suker sgt ko tag aku..tak penah korang tag aku..

Ape jenama Deodorant ko??
- Rexona

Brand sardin tin yg paling digemari??
- Ayam brand tapi cam dah lama tak makan sardin..nak pi masak sardin lah...

Bahagian badan yang paling seksi & seksa
- Cayunk tak bagi jawab soklan ni..SENSORED..

Hadiah paling hampeh yg penah diterima dari yang tersayang?
- Takde rasanya...

Korang akan rasa diri disayangi bila...??
- Errm..bila tengah2 tido nyenyak tu, dia dtg peluk..best tu..

Hadiah yg akan korang bagi kat bakal mak mertua pada kali pertama berjumpa?
- Bak kata nogha..tak sesuwei...

Antara Belacan, Cencalok & Budu, yang mana lebih wangi & sesuwei dibuat perfume?
- Klau aku jawab nanti aku pihak2 yang terasa..I reserved my comment...

Jenama kasut paling banyak yang anda miliki?
- Jimmy Choo...heheh..in my dream..Vincci of course..murah & cantik..

Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga, apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Malaysia? Sekiranya ditawarkan anda berminat untuk memegang jawatan menteri apa?
- Takde niat langsung nak ceburi bidang politik..sorry...tak dpt jawab..

Aku dah jawab semua & aku puas hati sebab aku kena tag...best...

6 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

hahaha...bukan tak pernah tag dot...tapi ko dulu kan tak aktif...berjaman nak tunggu ko jawab tag tu tau...ekekkee...

~aSHa~ said...

nanti kami tag ko secara jemaah...tguuuuuuuu

midot said...

izan - heheh..aku ingat korang pinggirkan aku...

gdah - meh2...

Echa said...

tak penah... tipu tul midot ni.. penah tauuuuu... penahh.. sedih aku.. hehehehe

.:fyzz:. said...

saspended ja tajuk entry midot nih..aku hengatkan nogha hadiahkan midot set habib sewel ka poh king kong ke..rupnya hadiahkan tag...

sama la dot aku pun org jarang tag..sapa la kita nih kan..huhuhu ayat sedey...

midot said...

echa - ada mmg ada tapi lama jenun..la2 ni takde lgk..heheh..

pijot - bukannyer senang tau dorang nak hadiahkan tag kt aku..hehehe...