Wednesday, March 03, 2010

Contest Aksi Menarik "Si Comel Bersama Floater" Sempena 1st Birthday HNI

Nama anak : Zafri Hakimi Bin Zafrul Hisham
Umur anak : 1 tahun 4 bulan

Izan ada buat pertandingan..

1. Terbuka kepada kesemua blogger yang mengetahui atau terjumpa atau terbaca atau terikut atau sebagainya mengenai blog ini

2. Sudi menjadi FOLLOWER di blog ini - DONE

3. Add kan LINK blog ini pada blog memasing - DONE

4. Add LINK ini di entry memasing - DONE

5. Add kan banner contest di side bar blog memasing - DONE

6 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

hehehe...mekasih la join...tak ramai join ada can ko nak menang ni...hehehe

*Miss Geli^ said...

dot, ko taknak letak gambar aku ngan floater ke??aku pun ada floater gak..dua lagi..laki aku pun ada gak..

midot said...

izan - harap sgt..tak penah menang ni...

gha - siot jer..ko punya floater tu confirm susah nak lemas..

~aSHa~ said...

good luck..aku pun nak join ni..tapi kena scan gambo dulu..ehehe

dbalkis said...

salam..gud luck ye..saya pon join juga..

qaseh said...

cutenyeee floater dia....