Monday, March 02, 2009

17 weeks

Pejam celik pejam celik, usia kandungan aku dah 17 weeks = 4 months..tak sabo rasanya nak tunggu next check-up..doctor inform dah bleh tgk jantina utk next check-up..so far alhamdulillah, pregnant kali ni aku tak dpt apa2 sickness..maybe dah second pregnancy kot..dah bleh kontrol semua..loya, mabuk..

Cite pasal Hakimi plak..minggu depan, Hakimi dah 2 tahun..kejap jer..klau ikut plan, due date aku 7/8/09..masa tu kimi dah 2 tahun ++..hopefully masa tu dia tak meragam cam skrg ni..meragam nak dpt adik lah katakan..skrg ni dia tgh dok seronok tgk cite Upin & Ipin..dah bleh hafal script2 dlm cite tu...heheh..kelakar gak klau dgr dia ajuk ckp2 si Upin & Ipin tu..plan nak buat bday dia nanti..tapi blum prepare apa2 lagik ni..klau buat pun maybe awal bulan April..coz next week ktorg nak pi cuti2 Malaysia kat Alor Setar, Kulim & Penang..kira round Utara..on 14/03 tu plak nak pi Rompin..21/03 ni ada check-up kat Az-Zahrah..so, terpaksa tunda buat first week of April..insyaAllah...klau diberi kesihatan..

Oklah kengkawan..dah 3 kali Hakimi dok panggil mak..kesian plak kt dia..aku dah lama tak online..kat opis tak sempat..baru je nak update..boss dah panggil..tapi dun worry..aku still bukak & baca korang punya blog..especially si Izan tu..sebab blog dia dah cam contoh2 karangan budak SPM..ehhe..jgn marah...nanti BP tinggi..

Assalamualaikum & gud nite...

6 comments:

YaTiE said...

Midot.. dah 4 bulan dah ekk. kejap jer.. K.Yt doakan supaya sumer nyer slamat... BB gurl laa pulak pas nie.. hehehehehe

Ahkak Geli said...

arrr....mak ko jgn tensi tensi yer....jaga kandungan elok elok..

♥cikmOt♥ said...

biarlah weii...aku pun nak idup jugak...jeles ar tu...huh

Anonymous said...

hehehe... beso dh kimi... 2 taun dh... isshh cpt nye masa berlalu...

midot said...

kak Yat - tulah..perut pun dah besar..nanti midot amik gambo terkini yer..

gha - heheh..tengkiu..bila wei nak jumpa2 ni?? izan nak bersalin dah tu..

zan - jeles??

nojah - tulah..memasing dah dok menambah anak..ko bila lgk nak yg no 2??

Lissa DeBeauty said...

waa...dot..tahniah..tahniah yer..erm..dah nak masuk dua yer ko..aku yang baru ni belum dapat ler lagi...erm..jaga la diri lek lok yer..erm..wei ko add ler aku nih..tak pandai aku nak wat...huhuhu