Thursday, January 01, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Aku rasa ketinggalan sgt sebab kt opis aku skrg ni semua benda dah kena block..nasib baik arr kt umah bleh surf internet...di kesempatan ini aku nak ucap lah selamat menyambut tahun baru 2009 kepada kengkawan2 ku..semoga azam kita tahun lepas sempat tercapai..

Kat sini aku nak gak lah menyampaikan satu berita gembira..aku disahkan hamil 2 bulan 5 hari..dan due date aku 7 August 2009..nampak gayanya anak izan tak keseorangan lah..yg peliknya, aku bleh tak tahu aku pregnant..tapi sejak dua minggu ni, perut aku asik kembung jer..so far tak de plak loya2..time mengandungkan Hakimi dulu, teruk gak morning sickness aku..3 bulan badan aku lembik..hopefully second baby ni biarlah gurl..dpt sepasang..tapi klau Allah nak bagi boy pun aku terima je..Alhamdulillah..janji sihat akal fikiran & tubuh badan..plan nak buat check-up kt An-Nur coz doktor yg aku buat check-up dulu (Az-Zahrah) dah berpindah ke An-Nur..nama doktor tu Dr Kamsiah..dia mmg bagus..selalu share pengalaman dia..lagipun, aku bleh check-up on wiken..klau weekdays ni susah skit coz nak cuti, keje byk...takkan nak cuti tiap2 bulan..cuti aku dah le skit...tahun ni entitlement aku 18 ari je..

so, kengkawan yg sudi baca entry aku ni, doakan kesihatan kami berdua yer...

3 comments:

♥cikmOt♥ said...

wah midot...tahniah...tahniah...
aku tumpang hepi buat ko...
anak sulung sama tahun...anak kedua pun sama tahun...
tapi no 3 tak tentu lagi ye...hahaha...

Anonymous said...

wah behnye midot... tahniah tahniah... aku doakan ko n bb sehat n selamat semenye... am hepi for u

Anonymous said...

tahniah nak dpt 2nd baby.. hopefully dpt arr sepasang mcm izan tu

~amie~