Monday, January 12, 2009

Finally..

Ye ye..akhirnya berjaya jugak aku masuk ke dalam blog aku ni..jeles arr..tgk kengkawan yg lain update blog hari2..aku dok update blog aku sebulan sekali..itu pun klau anak aku tak kaco..and nasib baik gaklah kt umah bleh surf internet, klau tak bleh, nampak gayanya terkubur lah blog aku ni..

nak cite pasal kandungan aku ni..ari ni kandungan aku dah 2 bulan ++..so far, exact week tu tak brapa nak sure coz aku tak pi proper check-up lagik..ari tu just check-up biasa jer..buku merah pun tak bukak lagik..so far, alhamdulillah tak de apa2 sickness..cuma nafsu makan tu lain macam skitlah maybe takde loya2 kot..tu yg selera lain mcam tu..yg pasti aku bila pregnant suka makan pedas2..tak tahu lah kenapa..tapi hakimi mmg suka makan pedas tau..harap2 sgt lah this time dpt bb gurl..kimi dpt adik pompuan..tapi klau lelaki pun aku ok jer..

2 comments:

Ahkak Geli said...

sonoknyer..btw, tahniah yer dot?jaga kandungan leklok..makin kurang la kawan aku yang boleh ajak g piknik ni..nenanti suma sibuk ngan anak kecik plak..

midot said...

thanks gha..tak lama ko menyusul yer..