Sunday, April 25, 2010

Manusia...

Sorry lah klau tetiba aku ter'emo' skit..tapi saja je nak luahkan sikit apa yg terbuku kt hati aku ni..apa yg aku nak bgtau ni takde kena mengena dgn sesiapa..hanya luahan jer..

kekadang tu kan aku hairan tau ada org @ manusia @ hamba Allah yg dia tahu dia tak sehebat mana pun tapi dia nak gak buat diri dia hebat?? kenapa ek?? korang rasa kenapa?? tak bleh ke dia terima je kelemahan diri dia..tu semua kan ketentuan Allah..Allah Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hamba2Nya..cuba lah klau Allah bagi dia rezeki yg melimpah ruah..kaya raya, cantik, semua lah..aku rasa kan mau tinggi hidung org2 tu...

kita ni duduk kt dunia ni sementara jer..esok lusa Allah tarik nyawa kita, satu apa pun kita tak bleh nak bawak ke akhirat kelak..hanya amalan, pahala & dosa je lah yg kita kendong...masa tu perasaan bongkak, sombong & rasa diri hebat tu tak kemana..org bercerita pun seminggu dua jer..klau kita buat perkara2 yg baik spt suka bersedekah, solat jemaah kt surau, jaga mulut bila berckp, mungkin org akan bercerita dlm sebulan dua..rasa ralat org yg mcm ni meninggal awal..

errrmmm...aku ni mengeluh panjang mlm ni..oklah..kepada sesiapa yg terasa @ mmg sengaja tak nak terasa, aku mintak maaf lah yer..bak kata aku tadik..takde kena mengena dgn sesiapa..baik kengkawan, sedara mara, opismate, schoolmate dan yg sewaktu dengannya..

* pesanan utk izan - awat aku call, tak angkat??

6 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

dot sori sesangat...tepon mengalami poblem...anak baling la...huwaaa...

afdni said...

nobody's perfect!!

.:fyzz:. said...

yap..aku setuju ngan statement afdni nobody's perfect...emm takpa dot..kalau terjadi kt ko pun..jadi gak kat aku nih hah..cuma keimanan dn kesabaran menjadi benteng kita..

lin_cute said...

yup....aku pun sokong....hheeh

*Miss Geli^ said...

sabar la dot, manusia ni kalu tak rasa hebat, dia tak besh...hahahhah..yang penting, kita jgn ikut perangai dia

Anonymous said...

[p]Decorative faux leather handbags are full of existence . In any case, choose a light travel [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags outlet[/url] bag firstly . 隆卤

隆掳That隆炉s [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags sale[/url] RIGHT . Truly the only concern might be who, basically some of those steeply-priced labels furnish the highest quality through [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags uk[/url] develop for ones designer bags encounter . With more and [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags sale[/url] more fake handbags, people are more and more difficult to buy authentic designer handbags . But, the foremost essential things a girl preferences would be a back pack, [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags uk[/url] some bank balance . But first, a little background on Mary.[/p][p]The surface is designed as classical checks which are liked by most girls . Messenger bag : Also called a courier bag,this bag is usually carried over the shoulder with the strap winding [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags online
[/url] around the chest,resting the bag on the lower back . You can start your own purse and bags business or company as a wholesaler or retailer . As a business owner, you are well aware of how much it can cost to advertise any company, and you know that advertising is essential but you must be worried [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags[/url] about the huge cost it takes to advertise your products or brand . Using Paper bags is still quite common since they are environmentally [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags outlet[/url] friendly . You may just need to balance out the problem by removing unnecessary design elements and let the leather do the talking itself隆颅anyway this is only a reference,just do as you like隆颅

Vegetable tanned leather handbag is incredibly durable and long-lasting,and if you take good care of it,it will take care of you lasting years and years . You may not know that Christian Louboutin products have explored into women bags.[/p]