Tuesday, June 16, 2009

My Tummy's No Dummy

Gambo ni aku amik kul 11.00 a.m. tadik..untuk tatapan teman2ku..



8 comments:

*Miss Geli^ said...

gemok tol ko ni dot!!

*Miss Geli^ said...

kehkehkehkeh..tetek leper jek...ko tak besarkan skit ke dot?

~aSHa~ said...

ehehe... tgu la susu proses...ko ni gha...hampeh

.:Iz-AnN (",):. said...

dot...besar gak perut ko ni...mesti adik si kimi ni besar jugak...hehehe...

midot said...

nogha - siot jer..tetek kecik sebab dah lama tak kena pegang lah..hehehe..

gdah - kena tgk tetek nogha plak lepas ni..

izan - ikut berat skrg ni, dulu lagik berat..dulu 34 wks, berat 73.7 kg..skrg ni baru 70 kg..doktor kata bb tak besar tapi panjang..

..nOj.. said...

berat nye ko neh... tp xnmpk cam beso pn perut tu...

gula 6.4? cam rendah je... aku dlu 11 lebih

Mama Lyna said...

perrghhh maju ke hadapan dot? baby panjang ikut gen mama n abahler kan...kang pendek plak, ikut gen sape? nogha ker?

umi airol.. said...

hehehe...sekejap ajer midot dah menuju ke 34 minggu..aku gula 6.6..macam tinggi ajer...doc kata aku ni berat berlebih..mungkin kot..aku rasa ok ajer berat aku..nak suh aku kecik macam mana..pelik aku..takper dot..esok bebi bley main bola keranjang..coz tinggi kan..