Tuesday, November 04, 2008

Tensi

Hari ni merupakan hari yg menguji kesabaran aku sebagai seorang Setiausaha..pepagi lagik ke'efficient'an aku diuji..aku dah book appointment boss aku cantik jer, tup2 ada yg menyelit buat miting without inform aku..bengang btul..org yg buat miting tu dah call suruh masuk miting, tapi dgn selambe boss aku pi miting lain..tak ke bengang aku dibuatnya..nasib baik lah ada org yg baik hati nak replace boss aku...tensi..tensi..jom baca doa ketika memulakan kerja..

"Ya Allah. Aku memohon padaMu kebaikan pekerjaan ini dan segala kebaikan yang ada di dalamnya, dan aku berlindung padaMu daripada keburukan pekerjaan ini dan segala keburukan yang ada di dalamnya. Sesungguhnya di atas segala sesuatu itu Engkaulah yang Maha Berkuasa menentukannya. Amin.."

No comments: