Friday, September 09, 2005

pOYOssSSS...

eeee...geram btul kat sorang minah kat opis aku ni...
dah le muka berlagak lepaih tu cam bagus jer...
dah lama aku geram dgn dia tapi ari ni mmg geeerraamm sesangat...
boss aku baru je balik bercuti semalam...so, dia adalah beli souvenir utk aku, secretary dia yg rajin bekerja ni..hehehe...
then minah ni dtg le sibuk2 tanya apa yg aku dpt..
hei..dia sapa nak sibuk2..bukan mak aku pun..
suka hati lah boss aku nak bagi apa..
3 minggu dia tinggalkan aku, cam org giler aku buat keje sorang2 kat opis ni..
nak harapkan minah tu, tak dapeklah..tak jalan sume keje..semadang tak tahu..
apa ntah yg dia tahu...
tu cite smlm..ari ni plak, sister boss aku dtg...
aku attend baik lah kan..tanya nak minum apa...
tup2 boss aku ckp tak yah coz dah ada...siap dgn kuih lagik..
rupa2nya minah tu yg dok sediakan semua...
eeee...benci tahap babun dah ni..

No comments: