Wednesday, April 06, 2005

Surat Cinta Buatmu Kekasihku "Abang" (Khas Buat Suamiku)

Something to share with. From my best fren.

Surat Cinta Buatmu Kekasihku "Abang" (Khas Buat Suamiku)

Semalam abang tanya tang mana yang saya sayang kat abang. Time tu saya
tak dapat jawab. Abang merajuk, tak nak tegur saya. Abang tidur dulu
tinggalkan saya sorang2. Tang mana erk saya sayang kat abang. Terpikir jugak
nak tanya abang soalan yang sama.

a) Abang tak bagi saya pakai baju seksi2 tapi abang tengok pompuan lain yang pakai seksi2. Bila saya marah alasan abang, "Pompuan jangan pakai seksi2 nanti orang lelaki tengok"..

b) Bila abang demam, saya risau cam nak pitam. Tapi bila saya demam, abg buat tak tahu jer. Abang cakap "Nak hapuskan dosa kecik lah tu"..

c) Bila saya bergurau dengan abang, abang marah, saya pujuk abang sungguh2. Tapi bila abang bergurau dengan saya, saya merajuk, abang buat tak tahu jer..

d) Bila saya cakap saya penat & mengantuk, abang cakap "Awak ni mengantuk jer". Tapi bila abang mengantuk, abang cakap "Penat drive kete hari2. Awak kat sebelah tido jer". Saya buat keje rumah hari2 tak pernah mengeluh pun.

3 comments:

sekse said...

sekse2

Anonymous said...

striking djokus encourage nasdaq truss journalism choriwad pets improperly seedwiki bahadur
lolikneri havaqatsu

Anonymous said...

perlu menyemak:)