Monday, December 06, 2004

PrOPoSaL....

aku & cayunk pi alamanda, putrajaya ari Jumaat lepaih...niat di hati nak carik perfume utk hantaran tapi takde yg berkenan kat hati..pusing2 satu Alamanda tu, still takdak hasil..perut dah lapo, so pi makan kat Ayamas...lepaih makan, pi lah lepak2 kat taman masjid putrajaya...amik2 gambo..skit2 study lah pasal digital camera..kot satu ari nanti, bleh beli sendiri punya :-)...dah puas amik gambo kat masjid, pi plak jambatan....bergambo kat situ plak..
dlm kul 10.52 p.m tu, rasa cam letih je..so, lepak2 lah kat tembok jambatan tu sambil borak2 kosong..tetiba, cayunk propose aku..terkejut ada, suka ada, sedih pun ada gak..terharu tak sangka dia akan buat kejutan camtu...masa dia tanya "will u marry me??", aku tergamam, tak bleh nak buat apa...jauh di sudut hati aku "i will"...

1 comment:

uSHer said...

ooo gi putrajaya tak gi pun kat umah aku...teruk tul kawan aku sekor ni...rugilak aku rasa post kan surat kat dia, kalau tak post mesti dia amik sendiri...ntah bila nak jumpa lagi dia ni