Monday, December 06, 2004

Anniversary!

Jemaat lepas (3 Dec) anniversary kitorang.. :-)

Kire ulang tahun aku terima hati Ayang yg die letak kat partition opis kitorang dulu la.. Timing mcm menarik.. So aku plan la something..

Awal-awal lagi kene bohong sunat (mcm la ade bohong sunat tu).. Terpaksa la kaver2 plan.. Sebab nak carik cincin & bunga.. Tapi cincin je dapat..

Malam tu aku ajak die merayap kat Putrajaya.. Konon nak carik perfume utk hantaran la.. Last-last aku bawak die pi jembatan lawo kat depan MOF tu.. Kat situ le tempat kitorang memula berkenalan dulu.. Saje je aku tunggu timing baik sket.. Dekat-dekat kul 10pm tu aku mula la muqaddimah.. Goreng baikk punye.. hehhehh..

Pastu last-last aku bawak kelua cincin.. Aku cakap kat die..

"Norhamidah bte Abdul Aziz.. Sudikah awak menjadi isteri saya..?"

Aku dah bertunang weii.. WWOOOOHHHOOOO....!!!!

1 comment:

midot said...

tengkiu cayunk..
klau dpt rakam saat2 tu kan best..
bleh tunjuk kat anak2 & cucu cicit nanti...